Postpakketten
Afhandeling van postpakketten voor onze gasten
- Postpakketjes waarvoor niet getekend hoeft te worden:
Deze worden vanaf dit seizoen in een zilveren container aan de rechterkant van het centrumgebouw geplaatst (naast de achteringang van De Bolder). Overdag, tijdens openingsuren van de receptie, is deze container toegankelijk. Wij hangen geen briefje meer op in de receptie als er post voor onze gasten in de container ligt: u dient dus zelf te checken of uw pakketje gearriveerd is. NB: het versturen van pakketten naar Stortemelk is voor eigen risico.
- Postpakketten waarvoor door de daarop vermelde ontvanger getekend moet worden:
De hiervoor geldende voorwaarden blijven hetzelfde als in voorgaande jaren. Stortemelk tekent niet voor deze pakketten. De bezorger neemt het pakketje weer mee en laat een bericht achter voor de geadresseerde. Dit bericht hangen wij op het bord in de receptie, met informatie van ons voor u over de verder te volgen procedure (u dient dit briefje met daarop het nummer waarop u te bereiken bent aan de receptie van Stortemelk te geven).
De bezorger zal vervolgens, zoals PostNL voorschrijft, het pakketje nogmaals aan u aanbieden. Indien dit niet lukt, neemt hij het pakket weer mee en wordt het retour afzender gezonden. Het wordt dus NIET opgeslagen bij PostNL Vlieland. Controleert u dus alstublieft zelf in het geval van een online-bestelling via track & trace de verzending en afleverdatum van uw pakket. Dan moet het allemaal goed komen.